lördag, maj 31, 2008

come and dance with me!

alltså jag är så himla glad och lycklig att det spritter i hela kroppen. man skulle kunna tro att jag är kär, men nä, det är inte därför. inte det minsta faktiskt. jag är bara så himla glad.. för det här fina vädret vi har. för att stockholm är så himla underbart. för att det känns som att jag är utomlands när jag kommer utanför dörren. för att jag köpte världens finaste sommar-topp idag. för att jag fått lite färg på armar och i ansikte. för att det trots att klockan är halv 7 på kvällen både ser ut som och känns som att klockan är mitt på dagen. för att det är så himla skönt att gå hemifrån utan planer och bara se vart dagen för en. och säkert för en hel massa anledningar till.

allt detta trots att jag håller på att tentapluggar. men på fredag är det över. och sen ska vi fira i tre långa dagar att vi är så himla bra!

Inga kommentarer: