tisdag, maj 27, 2008

kila stadigt?!

såg kihlen på östermalms t-banestation idag. han pratade i telefon och gick nervöst fram och tillbaka längs hela perrongen. han bad någon hämta honom halv 7 och sen avslutade han med puss. var denna någon veronica maggio tro? :) .. självklart var jag tvungen att glo lite (hallåå liksom?!) och sen tog jag samma vagn som honom också, bara för att jag skulle se var han skulle hoppa av. sen kom jag att tänka på hur fruktansvärt prinsamt, men samtidigt sjukt ballt det vore om min telefon hade ringt precis där och då "Kanske är det bäst att jag skriver en bok om mitt vilda svenneliv innan jag blir Khilen i Snook men tills dess försöker jag söka Khilen och han finns på ett disco där axe blandas med rök ifrån rökmaskinen" haha. han hoppade av på gärdet och gick på mitt motsatta håll. sen dess har jag inte sett honom.. ses vi igen tro? ;)

kom ju på sen att jag faktiskt sett honom på tunnelbanan förrut. vi satt typ mittemot varandra om jag inte minns fel. is it a sign?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ser Kihlen. Jag ser Danne. Är det så kanske att det är ett tecken? Vi tar varsin snook.