fredag, maj 04, 2007

kontorsråttan just i detta nu..

jag håller nog på med tidernas mest sövande jobb för tillfället... zzz... men om ett par timmar åker jag till växjö! wee. ska bli så trevligt, så kul! att träffa emma, att festa, att bara göra ingenting och njuta av livet! ska passa på och koppla av riktigt mycket för nästa vecka kommer bli stressig, men det är så det är. nu är det bara två veckor tills vi åker till stockholm också! brabrabra! (det är ett jävla farande fram och tillbaka här minsann..)

annars hittade jag denna sida igår, allmänt underhållande faktiskt. så jag roar mig med att rita upp massa löprundor som jag ska ge mig på! det ger faktiskt lite extra motivation när man vet hur långt det är man springer.. och milen känns inte som att den ska bli helt omöjlig. hah.

och så lyssnar jag på enrique på repeat. gillar nya låten riktigt mycket, men förstår fortfarande inte vad pingisen har med saken att göra?

och att jag tror på horoskop är väl ingen nyhet.. men ibland är det lite skumt när det liksom stämmer för bra. "Typiskt för dig under maj är att dina känslor skiftar ohyggligt fort, och du är oftast tvärsäkert övertygad om hur du vill ha det - tills du ändrar dig, tio minuter senare. Det här är så olikt dig att ingen i din omgivning riktigt förstår hur du känner" ... jag förstår det faktiskt inte ens själv.. för ja, det är nog verkligen olikt mig.. men ja. what to do? what to do? "Du kan bli våldsamt kär, eller plötsligt tappa intresset för något. " är väl inte helt taget ur luften heller.

1 kommentar:

Anonym sa...

för qtt dte blev så klyddigt med en massa piiiicssssssss. haur du det brau i växjö? wish me luck tonight hahah... orkaaaaaa