torsdag, maj 03, 2007

en bra text är en bra text och en bra artist är en helt annan sak..

jag har aldrig gillar fergie, snarare tvärtom typ. usch. men en bra text är en bra text är en bra text är en bra text..

"I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But Ive got to get a move on with my life
Its time to be a big girl now And big girls don't cry
Don't cry Don't cry Don't cry
The path that I'm walking I must go alone
I must take the baby steps until I'm full grown
Fairytales don't always have a happy ending, do they
And I foresee the dark ahead if I stay"

istället lyssnar jag mest på två killar, amos lee (chrasse du lyckades!) och keane. bra grabbar det! fast även laleh (en tjej! kryss i taket!). och så väldigt mycket enrique iglesias - do you know och kna connected - back when i was young. bra låtar. och återigen killar! (för ett tag sen kom vi fram till att jag knappt har en enda skiva med en kvinnlig artist, och då har jag ändå ganska många skivor... strange..)

ibland händer det att jag tvivlar på om jag gör rätt. men då tänker jag efter varför jag bestämde mig för det jag gjorde och kommer fram till att det faktiskt är så här jag vill ha det, och därmed måste det också vara rätt. jag är bra.

Inga kommentarer: