torsdag, maj 10, 2007

God put a rainbow in the sky

samma jobbiga tanke i huvudet varje morgon när jag vaknar. men den är bara att glömma bort. nu spritter det i benen på mig istället, i love that feeling. det var solsken imorse när jag cyklade till jobbet, härligt. nu hänger regnet i luften istället, tråkigt. jag vill ha sommaren tillbaka, nu nu nu! hoppas att det är fint väder ikväll iallafall, så att jag kan ge mig ut och springa en runda. jag behöver springa av mig alla spänningar som finns i kroppen just nu.
tycker det är lite kul att frida och dunka mig gul & blå spås bli sommarens plåga. inte mig emot alltså. tycker också att det var lite kul i helgen, när jag spelade timbuktu och sa att jag älskar när folk sjunger på den dialekten, och någon annan sa att men då kommer du säkert tycka om denna också och laddade hem just dunka mig gul & blå. det är inte bara jag alltså :)
(tänk att det redan är den 10:e maj.. hujedamej vad tiden går...)

Inga kommentarer: