torsdag, maj 10, 2007

come on people, let's get confused again!

egentligen borde jag bara lägga ner denna bloggen, detta stället, för jag kan inte skilja på vad man bör och inte bör skriva här. jag skriver alldeles för mycket här som jag inte borde. som kan tolkas, misstolkas, användas för och emot mig på alla de sätt. ibland lyckas jag faktiskt vara duktig och spara inläggen som "utkast" istället, och jag har en del som aldrig har publicerat, som jag har skrivit bara för att jag har varit tvungen att få det ur mig, men som verkligen är min ensak och som ingen okänd människa bör veta. grejen är ju att jag inte har den blekaste aning om vem som läser här... man kan bara ana. men nu ska jag tänka tänka tänka.. grejen är ju att det har blivit en så jävla massa att tänka på på senaste! alldeles för mycket att tänka på! alldeles för jobbiga saker.. men jag ska försöka tänka och inte skriva. (varför skriver man ens detta här liksom?) jag ska fundera vad jag vill. vad jag inte vill. vad jag bör. och vad jag inte bör. klart slut. jag längtar tills sommaren också! ps liksom.

Inga kommentarer: