onsdag, maj 09, 2007

jag saknar mina bästaste vänner ju!

snacka om att vara ur balans denna veckan. helgen tog hårt. längtar tills lördag när jag ska träffa chriss. längtar till nästa fredag när jag ska träffa challis. längtar(?) tills om 3 veckor.. låt det gå så in i helvetes jävla snabbt! och låt det gå så in i helvetes jävla bra!

annars har jag musik-brist. ingen ny kul och bra musik att ladda hem.. tråkigt. ge mig tips please!

"I got a new life You would hardly recognize me Im so glad How can a person like me care for you Why do I bother When youre not the one for me Is enough enough I saw the sign and it opened up my eyes"


and i totally love this feeling.

annars är livet ändå jävligt bra, och det vet jag oooom. förhoppningsvis har jag iallafall lärt mig en läxa nu, haha, så sorgligt alltså.. snart är det sommar, så härligt! det ska bli intressant att se vad det blir av detta? jag vet inte vad jag vill. och faktiskt så tror jag inte att jag måste bestämma det heller.. det känns också skönt, att bara låta det gå. det finns många söta foto från helgen, och jag ska börja använda min kamera ännu mer! jag ska ta med den överallt! det är kul att ha.. jag är osammanhängande för tillfället och imorgon ska jag jobba, på fredag ska jag jobba. jajaaaa.. take care!

Inga kommentarer: