onsdag, maj 02, 2007

"Wish I knew Just what to do I'm so confused.."

jag är trött! orkar inte jobba. kan ändå inte koncentrera mig, sitter bara och tänker massa knäppa tankar. jag tror jag håller på att bli knäpp. ingen nyhet kanske? hah. helgen var trevlig, lyckad. och jag vill ha mer. men bara 2,5 vecka till stockholm. och då jävlar! :) .. jag är förvirrad. som vanligt. typ. fast det är maj. och det är fint väder. så det är ändå härligt. men jag vill sova. och sen vill jag ut i solen. en annan dag kanske... typ.. nästa helg? det är fullt upp nu alltså, alla dagar i veckan. de närmsta 3 veckorna har jag 1 dag som inte är uppbokad. det är egentligen lite sick. fast kul! men jag tror att jag måste börja sova ordentligt på nätterna om jag ska orka.. so long!

1 kommentar:

Charlotte sa...

man tackar =)