söndag, maj 27, 2007

because I miss you love..

gårkvällen hos j bjöd på en massa snack, det fanns en del att catcha up, en flaska vin och sen somnade vi slutligen framför en dålig film på tv. det var en trevlig kväll, jag var trött dock. detta har varit en ganska trevlig helg ändå.. fast nu är jag riktigt laddad för en helkväll/natt på stan. men nästa helg ska vi nog lyckas dra ihop något! wee.
idag är det mutti's dag och så blir det kalas för bror. det kommer nog bli en ganska trevlig dag! och eftersom jag helt har lagt ner det där med att planera framtiden, eftersom jag då grips av fruktansvärd panik, så har jag ingen aning om vad som händer nästa vecka eller veckan därpå.. men det ska nog bli bra. det fixar vi då! life's good. det är bara en sak jag saknar lite grann så där emellanåt... men men, life's good.

1 kommentar:

Anonym sa...

Blev osäker på blusen igen, men vi får se! Klänningen/linnet är från Zara, värsta kapet 299:- ! Jag vet ej när jag börjar jobba, först och främst ska tentan in. Officiellt den 7 juni men jag kanske tjuvstartar! PYSSS