lördag, maj 26, 2007

jag är ändån ganska bra faktiskt..

1. jag har kommit på det bästa. jag skriver smset jag vill skriva och jag skickar det, men inte till den det är tänkt utan till någon annan.. perfekt, det kändes faktiskt rätt bra och det slutade klia i fingrarna.

2. växjö kontaktade och det var också trevligt. det lockar, det gör det faktiskt, lite iallafall. och framför allt får det mig att tänka på annat... varför ligger växjö så långt bort??

3. ikväll blir det en liten get-together med chriss och johan. supertrevligt!

ändå en rätt okej dag alltså, även om jag inte gjort mycket alls. men faktum är, jag klarar mig rätt bra faktiskt. jag är ändån ganska bra.. HAHA.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter kul, håll mig uppdaterad förresten på.. allt! Här sitter jag och knegar på min text, kommit igång rätt bra så det ska nog bli bra. Hittade btw en blus idag på Filippa K. Jag måste ha den. Svider gör det men det var så slapp-snygg att man kunde dö. Den ska jag roffa åt mig imorgon, tro mig! Hihi. Sen ska jag nog köpa "that bitch" tröjan, bara så du vet liksom! Så om du också ska ha något från den sidan... så kan du ju kolla det, ganska dyr frakt. Jaja skriva det längsta inlägget någonsiiiiiiiiiin. Pusss my love ses om typ 4-5 dagar! MALME 4life