torsdag, mars 29, 2007

fritt fall från 4000 meters höjd..

varför kan inte alla dagar vara som igår? då hade jag spring i benen, idag känner jag mig allmänt utslagen. återigen sätter jag mig själv i stress, måsten och förbud trots att jag gång på gång lovar mig själv att jag aldrig mer ska leva så. ibland är blir jag rädd för mig själv, då tackar jag förnuftet för att jag klarar mig.


fast en sak som är bra är en sak som jag checkade upp igår. jag brukar ju alltid hävda att man kan allt man vill. kanske förutom att flyga. fast jag tror att man kan det också om man verkligen vill. och nu har jag bestämt mig för vad jag ska spara mina pengar till. detta så klart! jag ska hoppa fallskärm! jag ska flyga! :) egentligen bestämde jag mig redan i thailand efter att jag hade flygit fallskärm efter båten på stranden. det var sån härlig känsla och naturligtvis måste jag driva det till sin spets. frittfall i 200km/h från 4000 meters höjd. jesus vad jag ser fram emot detta nu! jesus vad härligt det måste vara! snart snart ska det bli av!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du får kul med hoppningen. Själv går jag en kurs just nu. Första hoppet sker nästa helg under påsken. Får erkänna att jag innerst inne är skitnervös *skrattar*

Skriver om min hoppningskurs på bloggen nedan.
http://christer.wordpress.com/

Lycka till Krille