lördag, mars 31, 2007

31 mars 2007 lördag

idag har jag traskat malmö runt i det fina vädret med min kära lilla röda vän i sällskap. ikväll blir det först fin middag på restaurang med tjocka släkten sen ger jag mig återigen ut i malmönatten med chriss. troligtvis blir det dock inte riktigt lika vilt som förra helgen, haha. men till skillnad från då så tar jag med mig kameran denna gång och hoppas att vi iallafall lyckas fånga något kul på bild! ett problem kvarstår dock fortfarande.. vad blir det för kläder ikväll?!

efter en vecka med väldigt mycket jobb och träning låg jag som en klubbad säl i sängen igår och orkade knappt hålla ögonen öppna, men det gäller att vila upp sig nu. för nästa vecka kommer ingen undan! på tisdag kommer challe äntligen! och då blir det fullt upp, dag och natt :)

Inga kommentarer: