fredag, januari 27, 2006

sko-makeover på gång..

har köpt sko-färg idag. tänkte färga om mina gamla ljusrosa pumps som är både blekta och otroligt förstörda efter otaliga nätter på uteställen med alldeles för mycket folk och i kaosartade köer där de blivit helt isönder trampade. de är uppslitna framtill och rosorna som satt på försvann spårlöst någon gång vi var ute. var på väg att kasta skorna, men tänkte nu att en chans till kan de kanske vara värda. så nu hade jag iallafall tänkt färga om dem, svarta tänkte jag försöka mig på. det är ju alltid bra att ha ett par svarta skor ju och så tänkte jag sätta fast en fin rosett eller nått i nån fin färg för att dölja märket där rosen har suttit. förhoppningsvis lyckas färgen dölja att de är så slitna framtill och förhoppningsvis bli resultatet lyckat. det återstår att se, men jag återkommer med resultatet :) ..
tänk vad mycket dessa skor har varit med om egentligen, hah. första gången jag hade dem var på "balen" i nian och den kvällen förde ju med sig en del minnen. minns att jag hade dem på mig första dagen på gymnasiet också och sen alla dessa gånger jag har haft dem när vi har varit ute, haha, så sjukt egentligen.. :)

Inga kommentarer: