söndag, januari 29, 2006

du & jag döden

Om Kents skiva "Du & Jag döden"
"Finns även i en limiterad utgåva med en annan förpackning (9 000 exemplar i Sverige).
Mer om den limiterade utgåvan:
Det är en riktigt läcker sak. Känn bara på detta: svart skiva som ligger i en svart pappficka som är UV-lackad, 10 kort (även dessa är UV-lackade) med olika motiv från bookleten (några finns ej med i vanliga bookleten), 20-sidig booklet på specialpapper (tunt som bibelpapper). Allt detta stoppas i en speciell rökfärgad plastpåse med Kent-logga samt titel tryckt utanpå.
När man köper den limiterade skivan så ska man även få med en svart rulle med svarta lock som innehåller en poster på albumomslaget. Gå INTE från butiken utan att få postern med dig."


Ahaa. Det förklarar saken! Jag har länge undrat över den "konstiga" förpackning av skivan som jag fick i julklapp, eftersom jag aldrig har sett den i affären, och egentligen så gillar jag inte fodralet, men nu inser jag att jag bör ta vara på den eftersom den tydligen är relativt ovanlig då :) .. men planschen, var tog den vägen?

Inga kommentarer: