tisdag, januari 24, 2006

impulsköp

gick förbi folk & rock idag. där stod massa folk utanför och nyfiken som man är så var jag ju tvungen att gå fram och kolla vad som stod på. där inne stod simple plan och signerade skivor och grejer. "okej", tänkte jag först "kul". tycker ju att deras musik är jätte bra och så, men jag hade ju inte direkt koll på att de skulle vara där idag. har ju velat ha deras skiva, men har inte riktigt ansett mig ha råd, och det hade jag väl inte direkt idag heller, men jag tänkte, att jag kan ju lika bra köpa den nu som någon annan gång. inte för att jag var dying to get deras autografer, men det förhöjer ju alltid stämningen lite. så jag köpte den helt enkelt, och fick autografer. kändes lite komiskt bara, där kom jag helt impulsivt, köpte en skiva och hejdå typ. brevid stod tjejer som säkert har planerat detta i evigheter, och som hade köpt rosor att ge till grabbarna och som bad om kramar och hela kittet. :) "jag ska ha på mig denna tröjan ikväll också, så kanske han kommer ihåg: oo, där är hon med den tröjan" hih. hört utanför affären. men jag skrattar inte åt någon egentligen, för jag vet precis hur kan det vara. det är bara så kul att se utifrån liksom :) .
men synd att man missar konserten ikväll, men skivan är iallafall bra, som väntat iof. jag lyssnar förfullt..

Inga kommentarer: