lördag, september 06, 2008

ibland, ibland........

jag har haft en massa jag har tänkt att jag skulle skriva här. typ som att jag tror jag har träffat den mest perfekta killen i hela världen, men att han får mig att bli helt galen. och att jag blir något helt annat än mig själv i hans närhet och att jag därmed aldrig någonsin kan vara i samma lokal som honom igen. fast jag har liksom aldrig orkat skriva allt det där..
och det är inte det jag ska skriva nu heller. jag ska bara skriva "ååååååh" jag blir så himla irriterad. och så blir jag irriterad på att jag blir irriterad och ja ni vet. jag orkar inte bry mig om den där himla människan igen. och ibland, ibland tror jag att det kanske vore bra om han faktiskt flyttat...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad bra, ska försöka skriva ofta... Och jo det är ju en bit bort :) men förstår vad du menar. Miss you too! Och vi får skype-dejta snart! Puss