torsdag, augusti 28, 2008

torsdagmorgon signing in

det är torsdagmorgon och jag mår inge bra. förkyld. snuvar, hostar, ont. vill helst bara bädda ner mig igen och fortsätta kolla på filmen jag aldrig orkade se klart igår. dessutom regnar det ute. och jag har föreläsning om en timme.. - helvete. ser precis att jag inte börjar förrän klockan 10! jag kunde alltså sovit en timme till utan problem.. piss.
men jag ska försöka att förtränga alla dåliga saker idag och bara framhäva det bra. för för ett år sedan, första torsdagen i skolan, hade jag en så himlans bra dag. och jag var så himla glad. och det var den där magiska spänningen "something's gonna happen..". det var en bra dag. därför är jag fast beslutsam om att jag ska ha en bra dag idag med. den behöver ju inte vara som då för ett år sedan. men bra, det räcker. så jag förtränger att jag är lite sjukt. isch.

ps. vi pratade i tisdags om att jag hade läst i cosmo att det var min "turdag" den 26e augusti. alltså i tisdags. HA! vilket skämt säger jag..

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det verkar så :) Yes yes just call on me! Puss