fredag, augusti 01, 2008

haha

alltså på mitt jobb så sitter det en vakt fram till klockan 8 när jag tar över. det brukar vara lite olika personer, men bland annat en snygg kille. som jag inte hade tackat nä till kan vi väl säga. det var han som satt där idag.
imorse (typ nyss alltså) ringde han ett samtal till någon som jag ganska snabbt förstod måste vara hans flickvän, ungefär där slutade jag lyssna. när han lagt på vänder han sig till mig "vilken söt flickvän man har" okej?!? det är inte precis så att jag vill veta. inte att du har en flickvän, och än mindre att hon är söt. han brukar ringa henne och säga godmorgon varje morgon berättade han. okej, jag vill inte höra. den första jag pratar med på morgonen är visserligen han, men inte ringer han mig och säger godmorgon. (hade nog blivit ganska förvånad om han hade gjort det, men ni fattar grejen) jag fattar också grejen, han har flickvän.

idag är jag förövrigt sjukligt trött. värsta på hela veckan. och undrar hur jag ska hålla mig vaken en hel dag, utan att ha någonting att göra. och ännu mer, hur ska jag hålla mig vaken hela kvällen. får bli en powernap efter jobbet iallafall.

så, nu har jag fördrivit 9 minuter iallafall, alltid något. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Herregud alla har flickvänner!!!!!!!!!!!!!!! Hahha/c