onsdag, mars 05, 2008

how blind can a person be?

jag märker att jag egentligen inte har så mycket att skriva om nuförtiden. men jag vet inte varför. för jag har ju en massa egentligen. fast den mesta tiden spenderas i skolan, den där incestfabriken ni vet, eller med saker som hör den till. fast jag gillar det. jag gillar att vara i skolan, dels för att jag tycker att det mesta är sjukt intressant, men även för att jag gillar att sitta och snacka med alla andra människor där. kanske får man inte så mycket gjort, men det är kul! så ja, jag gillar det.
så det grundar väl sig rätt mycket i att jag kanske inte har lika mycket tid att ägna åt detta längre. fast det är synd tycker jag. jag ska jobba på det. för jag tycker om att skriva här lite då och då. och jag tycker om att se tillbaka och läsa vad jag skrivit här innan. det är kul att minnas. det känns liksom fint och lite vemodigt i många fall.

hon där som skulle låsas in i städskrubben kan iallafall andas ut. hon är upptagen, och inte alls med det jag fruktade. känns bra på nått sätt, haha. stackars människa som fick utstå alla mina hemska tankar och hämnder. haha. oak är ganska mycket fram och tillbaka hela tiden, och jag får verkligen inget grepp om denna människa längre. men jag blir glad, oak gör mig glad. och kanske kanske är det som höhö tror. man kan ju alltid hoppas. även fast jag inte vet om jag vet längre. fast har jag någonsin vetat? njä, typ inte kanske. höhö har iallafall lagt upp en liten plan om hur han ska få detta i verket. han tycker och han vill. intressant. haha.
-bara ett litet utdrag ur dessa ständiga historier och skvaller. ska bli intressant och se vad som händer härnäst.

sen har vi börjat spåna på vår affärsidé och vårt företag vi därmed ska starta upp. det är ett slag för miljön kan man säga. helt ärligt så är jag faktiskt lite taggad. det hade varit kul att testa om vi hade lyckats. men här kan jag ännu inte avslöja något, jag vill ju inte att någon ska sno vår idé :)

so long mina kära vänner. vi hörs och ses. kanske vid invigningen av den fina statyn som kommer stå utanför skolan om ett tag?

Inga kommentarer: