onsdag, mars 19, 2008

att flytta eller inte flytta?

jag skrev precis ett långt inlägg om att flytta. flytta till nytt ställe, ny stad, kanske till och med ett nytt land. men jag insåg tillslut att jag inte riktigt visste var jag ville komma med hela den utläggningen... för allt jag ville få fram var egentligen bara:

varför kan inte jag få bestämma var folk ska bo och när, och överhuvudtaget om, de ska flytta? det hade blivit så mycket trevligare då! och man hade sluppit tänka så himla mycket på "vad som händer sen.."

kanske drar jag hela den där utläggningen om vad jag tycker om att flytta, och om vad jag tycker om att andra flyttar, en annan gång när jag har formulerat den tanken på ett lite bättre sätt..

(och detta har förövrigt ingenting med det att göra.... hahaha.. )

Inga kommentarer: