söndag, januari 13, 2008

shit har det varit helg?! den missade jag visst.

jag är så där längtig nu som jag kan bli ibland. efter allt och inget liksom. jag gillar det. då känns det liksom bra. kanske är det det fina vädret vi haft idag som gör det. jag menar vi går faktiskt mot ljusare tider nu och bara det är ju underbart. fast jag har fortfarande en del hjärnspöken som jag så gärna vill bli vän med. jag hoppas att det blir bra snart. det känns sådär faktiskt. jag vill inte att det ska kännas sådär. jag vill att det ska kännas bra. jag ska jobba på det.
hela helgen har jag suttit inlåst på kåtehå. vi har tentapluggat som aldrig förr. fast vi har faktiskt haft ganska kul också, samtidigt som vi lärt oss så himla mycket. fan, vi kommer sätta detta! imorgon är sista racet! och på tisdag är tentan. och sen är så ska vi fira massor. extra mycket! innan vi går lite skilda vägar.. det är synd. mycket synd faktiskt. fast det kan nog fixas ändå.
sen så väntar mina fem dagar of freedom. då ska jag göra allt det där jag inte hunnit med så här långt på året. och jag ska få ordning på allt här i mitt rum och det ska bli så bra så bra. och så ska jag shoppa lite och göra av med pengar. och så ska jag fixa och dona allmänt. och jag ser så mycket fram emot det. och tänk att kunna sova länge.. och bara njuta och ta dagen lite som den kommer. ja, jisses vad det ska bli skönt. kanske blir jag lite bättre på att blogga också.. jag saknar det faktiskt ju.
och ja, nu blir jag ännu mer längtig. efter allt. efter.. ja.. ni vet! fast inte bara.. efter allt som sagt.

Inga kommentarer: