måndag, januari 14, 2008

en inte helt vanlig måndag..

jag fattar ingenting. men antagligen kör jag med så många försvarsmetoder att det inte ens går att räkna på två händer. jag menar man gör ju vad man kan för att hålla näsan över vattenytan.

imorgon är det tenta och godis. sen är det nk och kanske en lunch i stan. sen ska jag fixa och dona lite på mitt rum. käka middag, duscha, klä upp mig, sminka mig för att ge mig ut för en runda på stan och fira! så kul det ska bli!

nu dricker jag kvällsro-te och laddar för ett sista race i papperna i hopp om att kunna trycka in lite lite till inför tentan. sen ska jag krypa ner i min nysiga säng och sova som en prinsessa. jag är så laddad alltså, det är sjukt. haha. och oj vad jag längtar efter när det är helt färdigfixat här! kanske kanske blir det en inflyttningsfest ändå? :)

Inga kommentarer: