lördag, januari 19, 2008

freedom

jag njuter till fullo av mina fem dagars ledighet! det är massa kul inköp till mitt rum och jag fixar och donar. det blir så fint så fint! ikväll var det en trevlig tillställning i gamla korridoren, känner mig fortfarande som hemma där. fast nu är det tydligen en väldigt tystlåten kinesisk kille som flyttat in i mitt gamla rum.. buhu!
ibland är det svårt att inte längta efter "the forbidden" också. men jag måste helt enkelt stå emot. för annars kommer det aldrig bli nått bra utav det här. fast nu känns det faktiskt bra. skönt liksom. nice.
idag har jag förövrigt skurat hela duschen med klorin vilket gör att både jag och mitt rum luktar simhall nu. det är inte kul. jag vill inte gå och lägga mig i en simhall. speciellt inte själv. det är typ därför jag sitter här nu..
jag känner för en helnight. en film kanske? jag menar jag har ändå inget planerat för imorgon direkt. mer än lite spikande och cv-skrivande typ. så jag kan likabra vända på dygnet lite. jag är faktiskt inte så trött. jo okej, lite. eller kanske mycket..
nästa vecka däremot, då ska jag få ordning på grejer. skola, träning, handla och sånt. men det är nästa vecka det.

Inga kommentarer: