onsdag, januari 16, 2008

"du måste våga"

igår firade jag tentan med att först göra av med pengar, det kändes bra. haha. medan andra letar efter den perfekta svarta klänningen letar jag efter den perfekta gråa hooden. perfekta färgen, perfekta passformen, med eller utan dragkedja?, ja.. you know. haha. detta kan vara en

"lösning på problemet".. haha. och skorna har jag ju kollat på i typ 3 år, så det var lika bra att slå till. yes, jag är nöjd. mycket nöjd.
sen kvällen blev hemmafest eftersom vi aldrig lyckades masa oss ut. men det var supertrevligt och vi ville aldrig att det skulle ta slut. kommer sakna dem allihopa nu när vi splittras.. fast om inte förr så blir det ju iallafall reunion i april. det ska bli kul. sista stunden innan jag slutligen drog mig hemåt spelade vi wii. haha, vad kul det var! nu är jag en klippa på både tennis och biljard och en massa annat :)

idag. har klarat av registreringen till den nya kursen som börjar nästa vecka. och så har jag länsat städavdelningen på hemköp på medel och attiraljer (nu jävlar ska det städas!). sen köpte jag den obligatoriska dagen-efter-fantan, jag klarar mig helt enkelt inte utan den. och sen åt jag, vad som egentligen brukar vara fyllekäk, men som istället blev bakismat idag. pommes. ja, med grillkrydda "lite till" och ketchup. dock ej i sidan, hon gjorde feeeel. tog en liten nap innan jag begav mig ut på stadens gator i väntan på en vän. lyckades springa förbi en skoaffär med passande rea vilket resulterade i ett par röda pumps. sånt gillar vi också. sen blev det promenad och massa snack och det kändes super och allt blir bra. "och sen levde de lyckliga i alla sina dagar" typ! sen åt jag jättegod mat. så det så. slut!

Inga kommentarer: