fredag, december 07, 2007

Oak me!

när klockan ringer klockan 7 känns det rätt motigt att stiga upp. det är riktig tortyr ibland faktiskt. fast när man sen kommer hem klockan 11 och inser att man fortfarande har hela dagen framför sig så känns det ändå rätt bra faktiskt. så idag ska jag plugga lite hade jag tänkt, sen ikväll blir det vin och idol hos challiz. mysigt!
fortfarande kan jag inte sätta ord på min känslor. jag vet inte vad jag har kännt eller vad jag känner, det enda jag vet är att jag känner. och att det är helt annorlunda mot tidigare grejer, men ändå. har nån liten grej till jag känner att jag måste klara av innan jag helt börjar glömma. i vilket fall som helst så vet jag att det kommer att bli bra tillslut. att slippa hata gör att det kommer gå betydligt snabbare, när man sen dessutom är två om att göra det bra så blir det bra. denna veckan har varit stundtals jättejobbig faktiskt, värre än vad jag trodde det kunde bli. men jag har klarat det bra, vi har klarat det bra. bättre än vad jag trodde det kunde bli. och därför känns det redan betydligt bättre. jag är bra helt enkelt! fast visst hade det inte varit fel med lite, lite oak till......
idag är det fredag igen. jisses vad tiden flyger iväg. om två veckor bär det av till malmö igen. och på de två veckorna är det en helt väldig massa som ska hinnas med. en del jobbiga saker som tenta och plugg och så, men också massa kul grejer, så detta kommer gå finfint. det känns ändå bra i magen nu.
sen så undrar jag fortfarande det där med hur det psykiska liksom kan bli fysiskt?

1 kommentar:

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.