lördag, december 08, 2007

i used to live alone before i knew you..

igår var en minst sagt intressant kväll.. haha. det var idol och vin. sen tog idol slut och också vinet. "vi skulle ju haft en liter till.." "jag har en liter till" "haar duu?!" .. och ja. det blev världens bästa egen tolkning av idol-amandas tolkning av halleluja, fan jag kan det där med att uppträda! sen blev det pose-foto som inte är av denna värld. jag dansade runt i challes klänning. vi lyssnade på halleluja en helvetes massa gånger. sen fylleringde vi i vanlig ordning. "vilken tur att han inte svarade! oj, nu ringer han!" det bästa, och dummaste samtalet. och sen fick jag det roligaste smset typ nånsin och jag skrattar bara jag tänker på det. och sen var det sex-snack in absurdum. ungefär mer än jag klarat av i hela mitt liv innan dess, haha. och det var detaljer och smaskigt och egentligen helt galet.. haha. men jag menar, det måste ju faktiskt diskuteras. haha. och sen nångång mitt i allt somnade jag i challes säng och där sov vi i några få timmar innan vi åkte till centralen och jag vinkade av challiizzz. så mycket en favorit i repris i mellandagarna, riiiighhhht?!??? gpl jag räknar med er! idag har varit en seg dag.. och snart kommer mitt huvud falla tungt på kudden. undrar om någon kommer höra av sig till mig inatt?! jag hoppas och hoppas inte. ni vet..

(shit jag skulle vilja ha hela kvällen inspelad på band.. bara för att höra vad som egentligen sades, allt som avslöjades.. haha. men frågan är om man skulle vågat lyssna på det utan att skämmas ihjäl?! haha)

Inga kommentarer: