måndag, november 19, 2007

fly baby fly..

idag åkte jag tunnelbanan hem med världens fånigaste leende på läpparna. jag tror det är de där fjärilarna som är påväg tillbaka igen.. fast inte samma fjärilar som sist naturligtvis, dessa är mycket mycket bättre! jag skulle kunna stå utanför nk's julskyltning hur länge som helst om jag bara fick göra det som idag.. och plötsligt tycker jag lite bättre om julskyltningen, TROTS att det bara är november.

och idag har jag hämtat nycklarna till mitt nya rum. så nu står jag med dubbla bostäder, nice nice.

och på torsdag kommer Chrasse! weee, vad jag längtar och weee, vad kul vi ska ha. ALLA TRE :-) .. "jag ser fram emot att få träffa den där chrasse" .. och jaa, det gör jag med! :)

1 kommentar:

Annika sa...

ja, era fulingar, ni snor Ch på min födelsedag! :( ;)