måndag, november 12, 2007

12 november | måndag i malmö ... det var länge sen.

annars älskar jag att vara i malmö och träffa familjen och chrasse och alla andra. men jag saknar stockholm och allt och alla som finns där. kan man inte bara slå ihop allt så man får allt på en gång?! jag vill ha det bästa av båda världar. precis det som aldrig går.. jag pluggar på för fullt annars och blir överlycklig varje gång jag klarar en uppgift utan att kolla i facit. har satt som mål att spika tentan på fredag. det hade varit så jävla skönt! har hunnit med en powerwalk med chriss i förmiddags också, det var nice. och så har jag kollat på förra veckans avsnitt av prison break, ikväll kommer nytt! woohoo! imorgon ska jag besöka chriss på hennes jobb, jag ska råplugga, jag ska träffa chriss på kvällen, och så ska jag sörja lite att det är näst sista dagen i malmö. och så ska jag sakna och längta lite efter stockholm...

1 kommentar:

Anonym sa...

haha japp jag håller i hatten. saknar dig en aaaaaaaning ;) PUSSIS