tisdag, oktober 16, 2007

ååhh.. får jag klaga lite?

klart jag får! jag blir gaaaalen. på mig själv, mest. men även på andra. varför bryr jag mig liksom? varför snokar jag ens? varför tar jag reda på saker jag inte vill veta? varför känns det som att jag lika bra skulle kunnat stanna kvar i malmö och hållt fast vid det som fanns där? same shit, differnet names typ. var försvann allt det där bra och kravlösa? allt det som hände bara för att det var kul och som mest var spontant och så? var försvann det där med att jag kunde berätta allt? jag känner inte för det längre. allt har bara blivit jobbigt. och jag orkaaar seriöst inte! bring back those good days!

1 kommentar:

Charlotte sa...

Du får klaga! Jag hade också kunnat kräka av mej en harang men jag är så trött att jag inte orkar haha men jag bryyr mej ente! Bäst med gynning-mentaliteten alltså..