torsdag, oktober 18, 2007

ehhmm.. i guess there's something we sould talk about..

igår var jag ute och sprang vid edsviken som ligger här precis vid mitt bo. riktigt fint väder var det igår, men jag insåg att nu är det verkligen höst höst höst. sprang längs med vattnet, förbi ulriksdalsslott, igenom skogen, steppade mellan stenar och rötter och stannade vid en liten brygga för att fotoa innan jag powerwalkade hem igen. det var något av det skönaste jag gjort på länge och något av det finaste jag sett. helt vindstilla, vattnet var spegelblankt och solen höll på att gå ner. det är då man blir så där sentimental och börjar tänka alldeles för mycket. och saknar alla. alla. och allt det där som man önskar att man hade. typ.
nu börjar tentapluggandet också. suck! jag gör verkligen allt för att förtränga det så länge som möjligt, ingen bra taktik.. tråkigt också att man knappt kommer träffa några människor heller.. det blir jag och böckerna helt enkelt! (kanske kanske lyckas jag tigga mig till en promenad....... om jag vågar vill säga.. ... hah..)

1 kommentar:

Anonym sa...

SÅ SJUKT FINT! FÅR VISA MEJ NÅGON DAG! (tentaplugg ja, men vi får plugga satan och typ träffas lite ändå haha så att man inte blir helt jävla stollig) Nu har vi köpt färg och jag är pepp för det kommer nog bli skitsnyggt!!!!!!!!!!!1 PUZZ hörs