lördag, september 08, 2007

igår var challe och jag på bian. på medborgarplatsen. det tog oss max 5 min att gå dit, så himla glassigt! hah, såg ett öga rött och jag säger bara: se den! sjukt bra film! en sekunden skrattade hela salongen högt, medan det i nästa sekund var så touching att man knappt vågade göra ett ljud ifrån sig. så ja se den! och vem satt brevid mig på bian, jo ronnie sandahl . sjukt coolt, haha. såg honom härom dagen på skivavdelningen på åhlens, och nu satt han liksom brevid mig på bian. läser alltid hans krönikor och tycker att han skriver så himla bra! tjockt häftigt, som de skulle sagt i ett öga rött.

(på tal som kändisar, typ.. så såg challe mark in the park you know utanför vår tunnelbanestation häromdagen. jag skällde nästan ut henne för att hon inte sa till mig i tid, jag ville ju också se... haha.. om det var något att se eller inte, går ju dock att disskutera..)


och på tal om idol... i natt drömde jag att jag skulle vara med i idol. jag skulle sjunga i want you to want me, solid harmonie-låten. tur att jag vaknade innan jag kom in till juryn..... hahahah..

1 kommentar:

Christina sa...

Varför kunde du inte sökt till idol på riktigt..? ;) Puss till dig!