onsdag, augusti 01, 2007

completly incomplete

äh det är sorgligt det här. livet liksom, ganska patetiskt när man väl tänker efter. och det är väl precis därför man inte ska göra det, tänka efter. i övrigt händer det inte särskilt mycket, jag kan inte planera mitt liv eftersom jag inte har den blekaste aning om hur det ser ut om fyra veckor. jag har ingen aning om vad jag gör då. det är frustrerande. eller det var. för nu tänker jag inte så långt fram. mina planer sträckers sig till på fredag. jag vet vad jag ska göra imorgon och på fredag alltså, sen vet jag inte mer. jo kanske lördag också. billie the vision spelar på stapelbäddsfestivalen (är det ett nytt påfund btw eller har jag bara missat det totally?) då, och det vill jag nog se. men sen vet jag inte längre. så det kommer bli intressant den dagen jag plötsligt står där utan jobb eller skola eller bostad kanske till och med? ett av de tre alternativen kanske jag har, men långt ifrån tre och ytterst tveksamt två. och den dagen mitt hår ser ut som ett fågelbo och jag inser att borde bokat klipptid för en månad sen, men det kunde jag ju aldrig göra eftersom jag inte visste.. fast det har sin charm också. att inte veta. men en sak vet jag, och den är jag säker på. iallafall 6 av 7 dagar, och det är ju ändå ett stort steg i rätt riktning. och jag lyssnar på matchbox 20 och the fray och då trivs jag ändå rätt bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

körsbärs såg trevligt ut. vid odenplan typ ju. NU ÄR JAG MASTODONTHUNGRIG OCH FÖRLÅT MEN VAD HAR TYP ÖPPET??!??! JAG MÅSTE GÅ TILL MCDONALDS... JAG DÖÖÖÖÖR.. Hälsovecka my ass..