måndag, juli 30, 2007

har vi hämtat oss?

fick ett mail imorse, måndag. "hämtat dig?" och då är det från lördagen vi snackar om. lite komiskt är väl att svaret var "knappt".. haha.. och vi kände nog likadant båda två. jag förstår aldrig hur vi lyckas, men ja, på något sätt så.. alltid något liksom. egentligen helt sjukt faktiskt.. men det var kul att prata med chriss o annika mitt i natten, och frågan är väl egentligen, har de hämtat dig? haha.. ja, det måste varit ett intressant samtal det.. haha.
men nu är det måndag och tillbaka på jobb. blir mycket jobb denna vecka och så en del träning förhoppningsvis, men klarar jag bara av att ta det lugnt, så kommer det gå hur bra som helst! allt kommer gå bra, för jag klarar allt.. haha. jag vet inte om det kommer bli veckans lögn, men nästa helg blir lugn! .. är sugen på bio eller nått sånt faktiskt.. hmm..

3 kommentarer:

Charlotte sa...

Nästa helg blir faktiskt lugn. För vi lär inte ha hämtat oss än.. haha. Rehab som gäller denna veckan. JAG SKA BO PÅ STUREPLAN PÅ ONS-TORS. :)

Anonym sa...

Jaaa och jag ska också sitta med min lappis nere i lobbyn som typ Schulman och Filip Hammar. Haha ;)

Anonym sa...

Åker vid sju på ons-morgon. Sen åker jag hem 10.20 på torsdagen. JAJA SHOPPA EN MASSA..