torsdag, juni 21, 2007

livet

gött mos. ja, det är väl livet just nu. livet. livet liksom. fast mest känns det som en dröm. det är kanske en dröm? i vilket fall som helst, jag tänker fortfarande inte spekulera.. ibland kommer jag tänka på halsbandet jag fick när jag fyllde år. eller rättare sagt, jag kommer att tänka på att det inte hänger några fiskar i halsbandet. jag blir lite rörd när jag tänker på det. hahah, ja fråga mig inte varför egentligen. det bara blir så. och så hoppas jag att de kommande 2 veckorna ska gå riktigt riktigt sakta.. jag ska visserligen jobba, men ändå. sakta, snälla! och bra, snälla! nu ska jag sticka till systemet och handla dricka till imorgon, midsommar, nice. igår satt alex och jag i västra hamnen och disskuterade ålderskriser. 20. jisses, vi är gamla nu. vi är 20, på gott o ont. vi får gå på systemet. men undrar fortfarande, vad vi egentligen har lyckats åstadkomma under dessa 20 år? inte ett dugg. eller egentligen.. det beror på hur man ser det.. aja, 20 oavsett vi vill eller ej. nu ska jag sticka, soo long!

Inga kommentarer: