onsdag, juni 20, 2007

in this crazy life, and through these crazy times...

jag lyssnar på everything med michael bublé, min favorit för tillfället. det är för första gången idag faktiskt, men hur många gånger jag lyssnat på den de senaste dagarna vill jag nog inte veta.. men den är bra! iallafall idag och ytterligare ett par dagar.. och så är jag ganska tillfreds med livet. det är härligt. jag tänker inte överanalysera eller dra några slutsatser, inte än iallafall, jag tar det som det kommer.. men det var med en härlig känsla jag vaknade imorse! midsommar på fredag, hoppas på bra väder! och det kommer nog bli en trevlig kväll, god mat & gott att dricka & trevligt folk.. det bör inte gå fel!

och jag har fortfarande semester och det är fucking lovely! och michael bublé sjunger everything för tredje gången idag...

1 kommentar:

Anonym sa...

lart mycket