fredag, juni 01, 2007

juni fortsätter...

kl 13.34 - jag är inte arg. jag är inte ledsen. jag mår bara fruktansvärt illa och känner ett stort förakt mot människor som ljuger och behandlar andra utan respekt. och så äter jag jordgubbar och älskar min lugg som numera är nästintill vit. och är glad över att det faktiskt har kommit en gnutta vett och förstånd i mitt huvud. det krävs omöjligt mycket för att återvinna mitt förtroende och min respekt nu. och så ser jag framemot 2 studentfester!

kl 13.47 - mitt huvud är inte till för att tänka så här mycket, nu fick jag ont! fast faktum är att jag faktiskt är ganska glad. jag är glad över att få sätta punkt.

kl 15.34 - oops. plötsligt insåg jag att jag inte var riktigt så rik som jag trodde längre. attans. men jag tror detta stämmer rätt bra denna månaden också.

Inga kommentarer: