tisdag, maj 01, 2007

valborg

ingen kan blanda drinkar som vi!

jaha. då var valborg också överstökat. helgen då varannan 15-årig pojke planerar att bli full. vi eldade faktiskt aldrig upp kläderna, utan valde istället en trevlig kväll i goda vänners lag. goda drinkar (vi lär oss!), de farligt stora vinglasen och så min ipod så klart! härlan pärlan! sånt gillar vi mina vänner. och nånstans mitt i allt blev det maj. 4 månader sen nyårsafton, 4 månader till september. hujedamej vad tiden flyger iväg! fast det var ju det jag inte skulle tänka på nä.. jag lever här och nu och jag trivs som fisken i vattnet igen! det går bra nu, som petter skulle sagt. och jag tycker att jag är duktig. idag blev det fika i stan med mina loves och sen firande av morgondagens 2e maj. nu väntar 3 arbetsdagar och sen en helg i växjö. jag längtar till alla härliga sommarfester, denna sommaren kommer bli farlig. denna sommaren ska bli farlig! wee.

Inga kommentarer: