måndag, april 30, 2007

...

det kändes direkt när jag vaknade att jag sovit dåligt inatt. och jag kan räkna ut varför. utan att jag minns det så vet jag vad jag drömt om, annars hade jag inte sovit så dåligt. men jag ryckte upp mig, jag var ganska pigg i förmiddags. sen slog det till. tröttheten, alla tankarna. och nu är jag bara allmänt förvirrad. tankspridd. jag har helt tappat fokus. men en sak är iallafall bra, jag har äntligen, efter typ 8 månader förstått vad "jag vill inget hellre egentligen, MEN.." betyder. äntligen vet jag hur det känns att mena det och äntligen förstår jag. och det känns faktiskt bra, att förstå. och innerst inne mår jag toppen, det vet jag. det är bara alla tankarna jag ska bli av med...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ikväll ska vi glömma alla bekymmer och bara dricka gott och snacka gott! Love love love