fredag, maj 18, 2007

artonde maj tvåtusensju

det är svårt när man vill lita på det som sägs, men man är så skadad av tidigare erfarenheter så att man ändå tvivlar. innerst inne någonstans så tror jag, så litar jag. men ändå så blir man ju liksom rädd, jag är rädd. samtidigt som jag tror och vill och hoppas. snälla! fast egentligen då är då och nu är nu, det har gått lång tid. så jag ser ljust på det, hjälp mig läka mina sår!

solen har tittat fram nu! finally! himlen är blå och i eftermiddag åker vi till stockholm! bra brabra! stockholm är bra skit. challe är bra skit. och gpl är bra skit!

och idag fyller han gammal gammal gammal :) ! grattis! 18 maj kommer ändå alltid vara 18 maj liksom! min :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vi får väl se ;) men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuööö vad jag är shoppingsugen