torsdag, april 12, 2007

12 april 2007, torsdag

1. jag är rastlös och uttråkad och msn funkar inte. då rasar världen!
2. men jag är ledig imorgon! det är typ amazing!
3. alltså ska jag inte göra nånting imorgon, bara slöa.
4. jo okej, lite ska jag göra.
5. jag ska springa en runda.
6. före frukost hade jag tänkt, kommer jag fullfölja?
7. och så ska jag vårda mina skor.
8. har köpt både impregnering och skokräm, men ännu inte kommit till skott att använda det.
9. sen så blir det billie the vision & the dancers
10. och jag längtar!
11. och för en gångs skull så vet jag faktiskt vad jag ska ha på mig.
12. happydance för billig shopping!
13. våren ser rätt tråkig ut, med alldeles för mycket jobb och ändå alldeles för lite pengar
14. men happydance är det att challe snart kommer på visit igen
15. och att vi ska till stockholm en gång till denna vår!
16. och jag ska tvinga folk att hitta på massa roliga saker med mig när jag är ledig!
17. det känns konstigt att jag inte orkar bry mig
18. jag bryr mig ju egentligen.
19. men jag tycker illa om sånna här spel.
20. var tog raka puckar vägen liksom?
21. okej, jag vill.
22. tror jag?
23. oo det ska bli kul med billie imorgon!
24. men jag kommer att vilja köpa skivan.
25. och det är inte bra, för jag har inga pengar.
26. och nu ska jag gå. puss och hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jag vet! :D Och jag har tom laddat lite inför ikväll,laddade hem lite låtar(ingen aning om de kommer på konserten, men ändå) och tycker att det låter riktigt trevligt! Pusspuss