torsdag, mars 15, 2007

we dance in the living room, dance on the sidewalks, dance in the movies, dance at the festivals, dance, dance No men ever really dance like this


jag säger det igen, life is ändån wonderful. stockholm blev liksom en nystart efter en ganska jobbig början av detta året. men nu är jag på fötter igen. stockholm ja, jag tror inte att det går att beskriva hur kul vi hade det. det är liksom bara vi som kan komma på alla de sjuka grejerna och göra alla sjuka grejer som stockholm fick stå ut med över helgen. det känns så fruktansvärt bra alltihop, att ha två bästa vänner som man vet alltid finns där och som man alltid har så fruktansvärt kul med. som vi sa på tåget på vägen hem, detta måste typ vara den bästa helgen evaaahh! med stockholm kom solen och våren. och man liksom börjar leva igen. det är helt sick egentligen så påverkad man blir av vädret, men det är så. damn nice.
idag har det jobbats, sen direkt iväg till banken och fixa ett nytt kort eftersom mitt gamla totalt övergav mig mitt i shopping-stockholm, efter banken trampade jag direkt iväg till träningen. jag menar nu gäller det att bli fit! vad gör man inte för beach 07 liksom? haha. tänk ändå, det är typ snart sommar ändå! jajaa härligt!
nu har jag precis kollat på måndagens Prison Break som är helt sickligt bra! åh gosh, jag längtar redan till måndag!
annat att notera är att jag blir så glad när jag tänker på mina sthlms inköp. mina jeans+mitt linne+min byxkjol+mina svarta solbrills - i love it! :)


damn this feeling is weird to. alltså bryr jag mig inte längre? skiter jag i det? har jag tappat energin för att kämpa? känns det som att det inte spelar någon roll längre? kommer det hålla i sig? är det falskt alarm? jag som så gärna ville berätta, nu orkar jag inte ens klicka upp en msn-ruta för att skriva. det spelar liksom ingen roll känns det som. varför ska jag liksom? det värsta är väl att jag fortfarande skulle kunna rabbla allt bra, men det är väl kanske ändå inget dåligt? man måste ju inte glömma för att börja på nått nytt. visst?

annars lyssnar jag mest på mika, skivan gör mig så glad! damn vad jag är på G igen och känner motivation! i helgen måste jag städa upp mitt rum igen och få in lite vår och kanske blir det en runda på stan också, vem vet.




känn pepp !



4 kommentarer:

Charlotte sa...

bästa helgen någonsin. fick totalt energin tillbaka, även fast jag grät lite när jag hade lämnat er på tåget. vi ses ju typ snart igen, kommer gå sick snabbt!

Charlotte sa...

mmm jag saknar dig med,royalistiskt mycket! haha. åhh men TACK .. den är så sjukt skön.. såg att den fanns i en orange-färg också ..

Charlotte sa...

får se får se :D

Anonym sa...

tröjan är sjukt najz! köpte du något elloor bara glass? åhh nu ska det bli kallare igen, kill me slowly. yes yes bara vi är tillsammans!!//c