fredag, mars 16, 2007

does it really matter if half of what you said is true and half of what I didnt do could be different?


och så blev det fredag igen, visst är det fantastiskt?! fast samtidigt skrämmande förståss eftersom tiden går så fruktansvärt snabbt.. dagen till ära bar jag min otroligt enastående helt off-tisha. den som bär på en helt egen historia som jag fortfarande inte förstår. haha. och brillorna var ju på såklart eftersom solen är här! jobbdagen var ganska lugn sen traskade jag neråt city och uträttade en del ärende som jag hade. jag var ju tvungen att göra av med lite pengar liksom.. ja, ni vet säkert hur det är. sen lyxade jag till det (haha) med lite glass.. allt för beach 07, eller hur var det nu? hah. fixade mauda och körde hem. provade lite olika outfits, då inspirationen spirar! nu har jag precis varit en mycket ansvarsfull och snäll syster och kört min bror+flickvän till en fest på andra sidan stan, eftersom jag ändå skulle spendera kvällen i det lugna. men när jag körde förbi möllan påvägen hem kände jag hur ölen ropade på mig! oh gosh, jajaaa suuugen! haha. men nä, det får vänta till nästa helg, då lär vi ju få så att vi kan bada i det.. hoppas jag?!? :) sen spelades jag ljuger så bra på radion och jag skruvade upp på högst och sjöng (skrek?) för full hals.. mycket kan man säga om hennes musik, men den låten är verkligen full av minnen, känslor, glädje, ångest.. ja allt typ. och tankarna kommer sakta krypandes igen.. ja, det är väl så det är. men sen kom cara mia och jag började istället tänka på stockholm och hur sjukt kul vi hade det. och nu är det ganska exakt en vecka sen vi röjde på debaser till timbuktu och hans gäng. och för en vecka sen hade jag redan på någotvis lyckats köpa en tröja, en röd, med helt off-tryck.. för de tycker jag ju om. och vet ni, den är signerad! hahahahaha. gosh.

1 kommentar:

Anonym sa...

<3 //c