måndag, mars 19, 2007

(o) beroendeframkallande

a. alltså det är precis som om jag har värsta beroendet. det är helt sick. det är sånt sug i hela mig att jag måste göra det. men det blir bara löjligt liksom, jag kan inte göra det.. det funkar inte.

b. universitetsansökan är skickad. vågade knappt trycka på knappen, men tillslut så. men liksom... vad händer om jag kommer in? ..och vad händer om jag inte kommer in? usch.. så måste man vänta typ 4 månader på besked också..palla..

c. varför måste liksom alla gå och träna på samma ställe. där är alltid någon som man inte vill prata med, någon som man kanske borde hälsa på men inte pallar, någon som man absolut inte vill veta av, någon som rubbar hela ens existens. något är det alltid. och så har det varit ända sedan jag började träna där..typ 5 år sen eller något.. vilka människor det är varierar ju naturligtvis, men som sagt.. det är alltid nått.

d. helgen kommer bli crazy stuff. gud vad jag längtar :) .. fast samtidigt är jag nästan lite nervös, vad är det vi ger oss in i.. haha.

e. 15 dagar!

f. PRISON BREAK SNAAAART!

2 kommentarer:

Charlotte sa...

o-o-o-o-oberoende

Charlotte sa...

Yes jag har den! Den är helt sjukt vibbig! Haha. Puss!