torsdag, mars 01, 2007

jag måste vara galen



att älska livet. att älska musiken. det är det jag ska göra resten av mitt liv! jag skulle kunna sitta här hela natten och lyssna på all musik jag har! just nu är jag inne i det att jag vill lyssna på alla bra låtar samtidigt liksom, men det är lite svårt.. det är en knivig situation. men jag älskar när det är sådana problem jag har! :)
jag skulle kunna sitta på msn hela natten om jag får behålla sällskapet jag har nu. även fast jag ganska ofta hävdar att msn är ett av djävulens verktyg. ibland är det sjuhelvetes bra ändå måste jag säga. åååååååååååååååh jag älskar när jag mår så som jag gör just här och just nu! (fast det gäller som sagt att hålla båda fötterna på jorden och huvudet kallt. jag har själv sagt det, och jag lovar att jag kämpar allt vad jag kan. och jag ska klara det.)
sitta här hela natten var det ja. sen skulle jag vilja stiga upp jättetidigt och åka till stan och bara gå omkring innan det har hunnit ljusna liksom. och bara mysa och vara så där avslappnad och härlig. jag kan sätta på att det kommer regna imorgon bara för det..


"Jag måste vara galen, jag har aldrig känt så mycket som när jag är med dig"

Inga kommentarer: