fredag, mars 02, 2007

i natt var det väl min tur att drömma konstigt då antar jag..

och nu kommer de där himla drömmarna tillbaka. i natt drömde jag, igen!, att jag var gravid. alltså jag måste ha drömt det hur många gånger som helst, det är sinnes. denna gången skedde det genom insemination. först fick jag information om att det bara skulle ta en dag, sen skulle ungarna vara redo att födas, och magen växte utav bara helvete. haha. sen fick jag reda på att det inte skulle vara omöjligt att det var tvillingar eller till och med trillingar, med tanke på hur stor magen var. ingen reagerade konstigt när jag berättade att jag var gravid heller. sen helt plötsligt fick jag världens ångest och ångrade att jag hade gjort det. då kom jag plötsligt på, hur ska jag lyckas ta hand om ett barn, eller kanske till och med två eller tre, när jag ska börja plugga igen? men då fanns det helt enkelt inte mycket jag kunde göra, jag bara såg magen växa med en hiskelig fart och det blev svårare och svårare att röra sig. och när jag vaknade var det precis som att jag kunde känna i magen hur mycket den växt under natten.. haha.

1 kommentar:

Christina sa...

jag trodde aldrig jag skulle säga det här, men jag börjar bli riktigt nyfiken på den där drömmen...