måndag, februari 19, 2007

shoppa shoppa shoppa .. pengar pengar pengar ! jag är besatt av tanken att lönen kommer på fredag! (men jag vill inte ens tänka på hur snabbt den kommer ta slut..) jag vill ha nya grejer, fast än jag knappt hinner använda de kläder jag har. men alltid är det väl nått, man lever inte i en materialistisk värld för att vara någonsin vara nöjd med det man har liksom..

stockholm stockholm stockholm .. alltså det är ändå snart. jag menar, denna veckan är snart slut (typ.. hah), sen är det bara en helg till och sen så kommer vi ju och våldgästar hufvudstaden i fem dagar. och challes lägenhet ska få veta att den lever ;) .. ååh vad jag längtar!

just nu sitter jag bara och samlar kraft. jag ska träna idag, jag ska! jag måste! om jag så ska svimma på kuppen...

1 kommentar:

Anonym sa...

nej man är ju litta dum! haha! PUSS MAJZ //c