måndag, februari 19, 2007

Helgen

Helgens dryck: öl
Helgens låt: peggy lejonhjärta - (framåt är bakåt och bakåt är fel) stopp!
Helgens dans: på retro
Fredags outfit: myskläder
Helgens äventyr: lördagen som gick från mitt casa till bagatell, vidare till retro, och slutade på privvan, mest for old times sake typ.
Lördagens outfit: jeans, svart linne o svarta pumps
Lördagens missing person: CHALLE
Bästa bartender: jag (?)
Helgens mest överskattade: privvan
Helgens bästa: chrasses sällskap, drinkar & massa öl
Helgens begär: vänner
Helgens burgare: blev pommes frittes på makke o bk
Spantätast: det har fan varit illa överallt
Helgens vill ha: njaa..det avslöjar jag icke här :)
Helgens sms: "jag kan stå emot. hittade precis en blus för hundra kr. men jag hängde tillbaka den" , från challe i fredags :)
Helgens dvd: vänner for life!

1 kommentar:

Anonym sa...

om det ändå hade gått litta fortare med tiden alltså... jag vill vara hemma/ni vara här NUUUU!/C