fredag, februari 16, 2007

och k-k-kanske har du lust att stanna kvar en liten stund och ett litet tag? vi kan låtsas att vi två är ensamast i hela vääärlden..

frisk luft är bra. man mår bra av det. och det är inte bara nått som alla säger, jag har verkligen märkt det idag. för just nu skulle jag vilja säga att jag mår både bra och känner mig glad. och det är skönt ska jag säga er. sen har jag kört bil och lyssnat på musik också, det gör också susen vet ni. för i bilen kan man verkligen ösa på musik och sen sjunga så högt man kan / skrika utan att någon egentligen bryr sig. och det är härligt. det är bra för själen ;) .
ikväll blir det nog lugnt. det är the beach på tv och måste se den igen för att se om jag känner igen den där stranden som vi var på. där jag spelade in mina alldeles egna the beach-filmer. haha. aja, jag gillar dom iaf =) .. haha. men imorgon ska vi ut och göra stan igen. äntligen! "föra" hos mig och jag ska planera drinkar :) .. annars vet jag inte riktigt vad som händer i helgen, men det lär ju visa sig. detta ska bli en bra helg iallafall, för det har jag bestämt!

1 kommentar:

Charlotte sa...

jag vill an också "föra" hos dig. vad ska ni dricka?!