torsdag, februari 15, 2007

memories

sitter och tänker på saker som hänt. en massa saker som hände under förra året. det är fan sjukt egentligen, om man tänker efter. det känns lite som att "jag måste ha drömt det" eller nått. hade nån berättat för mig för ett år sen om allt som jag skulle vara med om under det kommande året hade jag antagligen bara skrattat. jag? nä, jag är inte sån. eller, jag? nä, det skulle jag aldrig ens våga hoppas på. eller, jag? hah, är du helt galen, jag är för fan inte sjuk i huvudet! eller, jag? nått sånt kommer jag aldrig vara med om. eller, jag???!?? hallåååå?!?! haha. helt sjuka minnen kommer upp i huvudet nu.. hah. det är antagligen därför jag tyckte/tycker om förra året, för att det hände så mycket, och så sjuka grejer, och saker som jag aldrig i mina vildaste fantasier skulle kunna föreställa mig. haha.


ps. vill ni lyssna på riktigt bra musik, lyssna här. det är grejer det förstår ni...

1 kommentar:

Charlotte sa...

ja på söndag smäller det, kan äntligen ha örhängena som jag fick av mina förldrar för typ 10 år sedan! guldhjärtan! (du ska förresten se så fint jag gjort med foton, kort och dyl här på erik dahlbergsgatan nu!). 21 dagar kommer gå fort, eehh hoppas jag! fyy har varit utan er så länge nu, för jävligt.
festa? haha mjaaaa .. jo klart jag hade velat blanda white russians med dig men jag är fortfarande bakis känns det som haha. summer 07 säger jag bara, jag ska jobba konstant och vi ska ha så trevligt om sommarkvällarna och helgerna!