söndag, januari 07, 2007

ska jag upp? nej, det skulle jag inte..

igår var helt super trevligt och alldeles alldeles lagom. pratades om många roliga saker och en hel del intressant. idag var också super trevligt och lunchen var jättegod. sällskapet tillhör det bästa, och lunchen på onsdag ser jag fram emot. detta blir nog en bra vecka, hoppas så. träning imorgon och kanske en runda i stan eller nått? lunchen på onsdag. födelsedag på torsdag. grease på fredag. födelsedagsfirande på lördag. sen ska det väl klämmas in någon fika och lite annat trevligt också. det är fullsmäckat, och det känns otroligt bra.

you're only nineteen for god's sake...

jag har redan börjat tänka alldels för mycket. och hoppas och vill (?!???). det är no good shiet. men lite tålamod, så kanske? njä, jag vågar nog inte hoppas ens. aja.

livet är gott...

1 kommentar:

Anonym sa...

ah tror du jag är galen? framtiden it is!!! =)//challz